برند DEWALT

  • آرمین ارزاقی
  • 15 بهمن 1398

تاریخچه دیوالت

دیوالت، برندی است که از حدود سال ۱۹۲۰ در بازار ابزار برقی جای خود را یافته است. از شروع فروتنانه آن در پنسیلوانیا تا کنون به یکی از قدرتمندترین تولیدکنندگان ابزار در بازار کنونی تبدیل شده است. چه در ساختمان سازی، تولیدات ویا نجاری به تولید ابزار برقی و دستی برای کمک به کارگران در تمام نقاط جهان میباشد تا بتوانند کار خود را در حداقل زمان ممکن به پایان برسانند.

چگونه یک گیره کاغذ آمریکایی توانست به یکی از قدرتمندترین های ابزار برقی جهان تبدیل شود؟ از کجا شروع شد؟ چگونه به جای کنونی اش رسید؟ در این مقاله به تاریخچه این برند میپردازیم.

آغاز فروتنانه

به دنبال جای پای پدرش، ریموند دیوالت در اوکلند، پنسیلوانیا در تاریخ ۹ اوکتبر ۱۸۸۵ میلادی چشم به جهان گشود. کارش را در تولید ابزار از سنین کم آغاز کرد. پس از ترک مدرسه دیوالت از یک کارگاه و ساختمان به کارگاه و ساختمان دیگری میرفت و کار میکرد. هرجا که دیوالت میرفت همیشه نگران هزینه بالای کارگری بود ولی میخواست که بهره وری را بالا نگاه دارد. دیوالت همیشه با دستکاری دستگاه ها سعی میکرد به نیاز های آن لحظه دست یابد.

در نهایت به دیوالت پیشنهاد کاری داده شد تا به عنوان مدیر در یک کارگاه نجاری مشغول شود که در این کارگاه از وسایل کوچکی چون جعبه تا خانه تمام عیار تولید میشد. بعد از مدتی تقاضا افزایش پیدا کرد بنابراین مدیران کارگاه از کارگران خود سرعت عمل و خروجی بیشتری میخواستند. دیوالت سعی کرد حقوق کارگران را بخاطر این فشار مضاعف افزایش دهد ولی مدیر با او مخالفت کرد.

دیوالت که حالا تحت فشار بود، برای افزایش بازدهی دست به ایجاد یک یوغ کرد که آن را مستقیماً به موتور و اره متصل کرد و کل سازه را روی یک بازو سوار کرد. این ارّه قابلیت پایین و بالا آمدن، جلو و عقب رفتن، حرکت به هر زاویه را داشت و میتوانست مورب نیز برش دهد. این دستگاه کار ۴ کارگر را انجام میداد و هزینه ها را از چیزی که خود دیوالت انتظار داشت کمتر کرد. پس از آن درسال ۱۹۲۲ دیوالت به سرپرستی مزرعه سیبروک رسید.

بنیانگذاری ابر قدرت ابزار

پس از موفقیت دیوالت در کارگاه نجاری و مزرعه سیبروک دیوالت شرکت تولیدی خود را تحت نام خودش یعنی دیوالت در سال ۱۹۲۴ تاسیس کرد. دفتر و کارگاهش به لئولا، پنسیلوانیا انتقال یافت. در آنجا بود که دیوالت ابزار اعجاب آور خود را وارد بازار جهانی کرد.

این ابزار اعجاب آور بسیار موفق بود و دنیای نجاری را متحول کرد. زمانی که نیاز به برش عرضی بود بر خلاف اره میزی و اره نواری، اره شعاعی قنداق را روی میز نگه میداشت و تیغه را از میان آن میگذراند. اره های میزی این قنداق را میشکستند و برای کارگران نیز دشوار بود که این قنداق را به زیر تیغه فشار دهند. این دستگاه جدید هزینه و زمان بسیاری از موسسه های نجاری را کاهش داد. تا سال ۱۹۲۹، تولیدات دیوالت به کارخانه ای مدرن تر در لنکستر، پنسیلوانیا جابجا کرد.

با آغاز جنگ جهانی دوم، دیوالت تولیدات خود را تا پایان جنگ در تابستان ۱۹۴۵ به سمت مواد مورد نیاز جنگ منعطف کرد. در سال ۱۹۴۷ دیوالت دوباره خود را سازماندهی کرد و شرکت دیوالت را ثبت کرد. این شرکت همچنان در حال رونق بود و در سال ۱۹۵۳، عملیات خود را به کانادا نیز گسترش داد. تا پایان سال ۱۹۵۵ دیوالت کل فضای کاری خود را به ۴ هزار متر مربع افزایش داد.

در سال ۱۹۶۰، دیوالت به شرکت بلک اند دکر فروخته شد و تا به امروز زیر مجموعه این شرکت باقی مانده است. با گسترش فناوری استفاده از اره شعاعی منسوخ شد و اره فارسی بر جایش را گرفت زیرا که امنیت بیشتری را به کاربر میداد به همین علت در سال ۱۹۸۹ دیوالت تولید این اره خود را متوقف کرد.

عصر مدرن

در سال ۱۹۹۲ به دنبال افزایش فروش خود، بلک اند دکر سری ابزار حرفه ای خود را تحت نام دیوالت درآورد. در سال ۱۹۹۴ دیوالت دوباره صنعت ابزار برقی را با ایجاد سری ابزار برقی بی سیم متحول کرد. ابزاری چون دریل بی سیم، اره بی سیم، پیچ گوشتی، آچار بکس و غیره از جمله این ابزار هستند. سود بلک اند دکر افزیش زیادی یافت و دیوالت به یکی از ابر قدرت های صنعت ابزار در جهان تبدیل شد.

در سال ۲۰۰۵ دیوالت برای ابزارهایش جذب کننده لرزش ایجاد کرد. با وجود این فناوری لرزش برروی ابزاری مثل بتن کن تا ۵۰درصد کاهش میابد. همچنین سری ابزار های شارژی خود با باتری لیتیوم را که طول عمر بیشتری داشته را وارد بازار کرد.

امروزه دیوالت یکی از بزرگترین تولید کنندگان ابزار برقی در جهان میباشد که آثارش را در این صنعت میتوان مشاهده کرد. ریموند دیوالت نیز پس از آنکه موفقیت شرکتش را مشاهده کرد در ۸ می ۱۹۶۱ در سن ۷۶ سالگی در ایالت پنسیلوانیا چشم از جهان فرو بست.

 

  • 1922    ریموند دی والت ،  اولین دستگاه نجاری را به منظور افزایش بهره وری و تطبیق پذیری کامل می کند .
  • 1924    شرکت تولیدی DEWALT با کارخانه و دفاتر واقع در Leola ، پنسیلوانیا تشکیل شده است. محصول آنها یک ماشین نجاری برقی جهانی است که به عنوان DeWalt "Wonder-Worker" شناخته می شود و می تواند به 9 روش مختلف پیکربندی شود .  
  • 1929    شرکت DEWALT به یک ساختمان جدید و اداری فوق العاده مدرن در لنکستر ، پنسیلوانیا منتقل میشود .
  • 1941    شرکت DEWALT دوره ای از گسترش سریع را برای برآورده کردن مطالبات سفارشات دولت در رابطه با الزامات دفاع ملی و ماشین آلات جنگ زمان آغاز می کند .
  • 1953    شرکت DEWALT از طریق یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به DeWalt Canada Ltd. عملیات خود را به کانادا گسترش می دهد  .
  • 1955    در طول دو سال بعد، 40،000 فوت مربع از فضای تولیدی را به کارخانه اضافه می کند تا بتواند تقاضای مصرف کننده را تامین کند .
  • 1992DEWALT  اولین خط ابزار و لوازم جانبی الکتریکی قابل حمل را که به طور خاص برای پیمانکاران مسکونی ، بازسازی کننده ها و نجاران حرفه ای طراحی شده است ، معرفی می کند 
  • 1994DEWALT یک سیستم انقلابی با بیش از 30 ابزار بی سیم جدید ، از جمله قدرتمندترین ابزار بی سیم در آن زمان ، دریل / درایور بی سیم 14.4 ولت و 5 اره بی سیم 5/8 اینچی را تشکیل می دهد. سیستم بی سیم DEWALT شامل مته / درایور ، پیچ گوشتی ، ضربه درایور ، آچار ضربه ای ، اره ، چراغ قوه ، و اولین مته ترکیبی / درایور / چکشی 
  • 2001    در این مرحله شرکت  DEWALT مسئولیت بیش از 200 ابزار برقی و بیش از 800 لوازم جانبی را بر عهده داشت .
  • 2005    در نتیجه تحقیقات گسترده DEWALT با پیمانکاران حرفه ای ، DEWALT SHOCKS -    Active Vibration Control را توسعه داد ، که هم اکنون در برخی از چکش های دوار SDS Plus و 1-7 / 8 "و 2" SDS Max یافت می شود که در مقایسه با چکش بدون چنین سیستمهایی باعث کاهش لرزش تا 50 درصد می شود .
  • 2010

DEWALT سیستم جدید 12V MAX * از ابزارهای لیتیوم یونی را معرفی کرده است که برای ایجاد راحتی و طراحی جمع و جور با قدرت و ویژگی های پیشرو در صنعت مورد نیاز پیمانکاران در سایت شغلی طراحی شده است. DEWALT همچنین خط لوازم جانبی Metal Cutting Diamond Blade را راه اندازی می کند. Diamond Edge تیغ اره برقی استاندارد DEWALT را 100 برابر طول عمر و زندگی را فراهم می کند

 

  • 2011

DEWALT با معرفی سیستم جدید MAX * 20 ولت ، ابزارهای یون لیتیوم خود را گسترش می دهد. DEWALT همچنان از 69 میلیون کاربر باتری سیستم بی سیم 18 ولت با محصولات جدید 18V پشتیبانی می کند. لوازم جانبی DEWALT خط Impact Ready خود را گسترش داده و بیش از 100 محصول را در حفاری ، پیچ گوشتی ، سوراخ و پریز برق و همچنین بیش از 20 محصول جدید در خط لوازم جانبی فولادی Demo عرضه کرد.

  • 2012

DEWALT خط تولید و محافظت از محصولات طراحی شده برای ارائه سطح بالایی از یک یا چند مورد از موارد زیر را کنترل می کند: کنترل ، مهار گرد و غبار یا لرزش کم ، بدون اینکه عملکردی را قربانی کند. محصولات و عملکرد Protect شامل مته های E-Clutch ، چرخ های E-Clutch و Low Vibration Grinders ، Clutches 2-Stage و SHOCKS®Hammers ، جمع آوری گرد و غبار - از جمله کفن های چرخ دستی ، استخراج گرد و غبار چکش و یک استخراج گرد و غبار با یک کانکتور جهانی است. DEWALT همچنین لوازم جانبی زیر را معرفی کرد که DEWALT برای اولین بار در بازار بود. Impact Ready Step Bits ، درایور تمیز کننده مهره ، جمع کننده عمق و گرد و غبار. DEWALT همچنین خطی از ابزارهای تضمین شده سخت را منتشر کرد.

  • 2013    در سال 2013 ، DEWALT خط بی سیم 20VMAX * - XR خود را ارائه داد که شامل موتورهای بدون برس و باتری های لیتیوم یونی با ظرفیت بالا است.
  • 2013

DEWALT همکاری 3 ساله با پروژه Wounded Warrior را اعلام کرد و 489،000 دلار از فروش ابزارهای تخصصی نسخه DEWALT WWP Limited Edition در سال اول اهدا می کند. 

DEWALT از اضافه شدن یک مرکز تولید جدید در Charlotte، NC خبر داد. این یک مرکز گسترش مرکز توزیع است

  • 2015

DEWALT از افزودن یک واحد تولیدی جدید در گرینفیلد ، IN ، در حال حاضر در کل تا هفت مرکز تولید ساختمان محصولات با مارک DEWALT در ایالات متحده خبر داد: بریتانیا ، CT ، Hampstead ، MD ، شلبیویل ، KY ، گرینفیلد ، IN ، Cheraw ، SC ، Charlotte، NC، and Jackson، TN

DEWALT Tool-Connect es را معرفی می کند ، که به کاربران با باتری های Bluetooth with امکان می دهد ابزارهای خود را از هر کجا با بروزرسانی های زمان واقعی از قسمت متصل و پیگیری کنند.

 

  • 2016

DEWALT FLEXVOLT® را به بازار عرضه می کند ، اولین باتری در جهان است که به طور خودکار باعث تغییر ولتاژ در هنگام تغییر کاربر ابزار می شود ، همچنین افزایش قدرت و زمان اجرا را برای سایت شغلی ارائه می دهد.

  • 2017

DEWALT از اندازه گیری نوار XP ve ، محکم ترین اندازه نوار آن ، پرده برداری کرد و دارای یک کیس مقاوم در برابر ضربه ، فولاد با کربن بالا ، تیغه کاملاً روکش شده و قلاب محکم شده با سه پرچ است.

  • 2017

DEWALT سیستم 20V MAX * را با هفت ناخن جدید برای قاب بندی ، کف سازی و اتمام برنامه ها گسترش می دهد. ابزارهای جدید نیاز به سلول های سوخت را از بین می برد و جایگزینی ناهموار و سازگار با سکوی باتری موجود کاربر را فراهم می کند.

معرفی BREAKAWAY DEWALT ™ تیغهای ارسالی. طراحی خلاقانه به کاربران این امکان را می دهد تا بخش مورد استفاده را جدا کرده و بخش تیغ استفاده نشده را به اره وارد کنند. تیغه ها جایزه معتبر نوآوری ابزار قدرت را کسب می کنند.

DEWALT® همیشه محصولات تضمینی TOUGH® را تحویل داده است. این میراث با راه حل های دیجیتال آینده ما ادامه دارد. DEWALT Jobsite WiFi به اندازه کافی برای محل کار با تنظیم ساده و سازگاری در ساخت و ساز کافی است ، و در ایالات متحده با Global Material ساخته شده است

  • 2018

آوریل سال 2018 میلادی صدمین سالگرد بخش خدمات محصول Stanley Black & Decker را بر عهده دارد. تعمیرات ، قطعات و لوازم جانبی در 64 مرکز در سراسر ایالات متحده و 830 مرکز خدمات مجاز ارائه شده است. ثبت سفارش و پیگیری آنلاین بصورت 24 ساعته و 7 روز در هفته انجام می شود.

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران