برند TOPTUL

  • آرمین ارزاقی
  • 21 بهمن 1398

نام تجاری TOPTUL از مخفف "TOP TOOL" ساخته شده است. به منظور تبدیل مقادیر محصول به مقادیر برند ، موقعیت محصول برتر بر کیفیت و خدمات برتر متمرکز شده است. بیش از یک دهه ،خط تولید TOPTUL خود را وقف رشد صنعت ابزار سازی کرده است. اعتقاد اصرار بر "تولید بهترین ابزارها" باعث شده است تا تیم تولید TOPTUL توانایی خود را در تولید محصول نوآورانه توسعه دهد. تجربه ساخت منحصر به فرد TOPTUL و پیشرفت در فرآیندهای تولید و فن آوری منجر به تولید ابزارهای حرفه ای کارآمد و مهمتر از همه بالاترین کیفیتی که امروزه می توانید پیدا کنید و به آنها اعتماد دارید است.

 

TOPTUL به یک برند تجاری تبدیل شده است که طیف کاملی از ابزارهای حرفه ای و با کیفیت بالا را در بازار جهانی ارائه می دهد. امروز ، TOPTUL به بهبود راحتی ابزار و کاربرد کاربران نهایی ادامه می دهد. به عنوان یک شرکت ابزار با کیفیت گرا ، TOPTUL مشتاقانه به دنبال پیشرفت مستمر ابزارها نه تنها از طریق تحقیق و توسعه ، بلکه همچنین با هدایت آنچه در قلب و روح کاربران نهایی در سراسر جهان است قرار دارد

 

"TOPTUL ، علامت ابزارهای حرفه ای".

TOPTUL DISTRIBUTION TOPTUL توزیع جهانی در سراسر جهان پس از راه اندازی ابزارهای سری دستی Stain-Chrome و ابزارهای پنوماتیک سری Air-TOPTUL موفقیت فوق العاده ای را ایجاد کرده است. در سالهای اخیر ، این شرکت همچنین با موفقیت طیف گسترده ای از ابزار تخصصی خودرو را که به TOPTUL Product Line اضافه شده است ، معرفی می کند. در حال حاضر ، مجموعه محصولات TOPTUL شامل بیش از 6000 ابزار و مجموعه هایی است که برای بیش از 110 کشور جهان عرضه شده است.

 

بخش بازاریابی TOPTUL در حال حاضر بازار جهانی را به 6 سرزمین عمده فروش از جمله بیش از 110 کشور جهان تقسیم می کند و به طور فعال به دنبال نمایندگان فروش TOPTUL در سراسر جهان است. بخش فروش از زمان تأسیس برند TOPTUL با نمایندگی های جهانی / نمایندگان / توزیع کنندگان / نماینده فروش با TOPTUL همکاری کرده است. تجارب کاری انباشته شده با شرکای جهانی و برنامه جامع فروش به طور مؤثر ما را در ایجاد فرصت های فروش بالقوه جدید TOPTUL جدید در بخش های مختلف صنعت یاری کرده است.

 

توزیع کنندگان TOPTUL همیشه می توانند از خدمات کاملی ما راضی باشند و بنابراین اهداف مختلف فروش را بیشتر انجام می دهند. برنامه همکاری برنامه ریزی شده TOPTUL ، انگیزه های مطلوب را به نمایندگی های ارزش / نمایندگان / توزیع کنندگان / نماینده فروش مانند ، کمیسیون فروش ، استراتژی حفاظت از قلمرو فروش ، تبلیغات و پشتیبانی تبلیغات ارائه می دهد.

 

امروز ، TOPTUL از همکاری جهانی موفق با همه توزیع کنندگان در بازارهای بزرگ جهانی برخوردار است.

برای پیوستن به تیم توزیع ابزارهای حرفه ای TOPTUL ، دریغ نکنید تا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در service@toptul.com با ما تماس بگیرید و اطلاعاتی در مورد بسته ویژه ویژه ما دریافت کنید.

 

گواهی ISO9001:2000  و  همچنین گواهی کنترل کیفیت دانشگاه صنعتی امیر کبیر خود موید این مطلب است که ابزارهای تولیدی تاپ تول دو برابر حد استاندارد بین المللی است .

Toptul به معنی «ابزار های برتر» میباشد. برند تاپ تول از «تولید بهترین ابزار» الهام گرفته شده است و چشم انداز آن  توسعه برای تولید محصولات مدرن می باشد.

این برند ساخت تایوان و تولید کننده ی ابزار آلات دستی میباشد که از انواع آن میتوان به پیچ گوشتی، آچار آلات، انبر ها و جغجغه ها و از نو آوری های آن میتوان به بکس، جعبه بکس و ابزار آلات تخصصی مکانیکی اشاره کرد؛ از نو آوری های آن بکس و جعبه و ابزار آلات است.

محصولات این شرکت از آلیاژهای  فوق العاده ی کروم و وانادیوم و فولادهای خاص ابزارسازی  با استفاده از تکنولوژی های مدرن  تولید و با کنترل کیفیت دقیق ساخته شده که در حال حاضر طیف گسترده ی این ابزارها شامل 3000 نوع ابزار حرفه ای می باشد .

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران