برند ایران پتک

  • آرمین ارزاقی
  • 21 بهمن 1398

محصولات فعلی ایران پتک شامل دو گروه ابزارآلات صنعتی و آموزشی می باشد که همگی مطابق با استانداردهای ملی ایران و همچنین استانداردهای کشورهای آمریکا، آلمان و انگلیس تولید گردیده و با کنترل و تست  کیفیت مستمر، مورد تایید همه صاحب نظران این شاخه از صنعت قرار گرفته اند؛ همچنین کیفیت تولید، مسائل پیرامون امور بهداشت، محیط زیست و امور ایمنی شرکت منطبق و مورد تائید استانداردهای  OHSAS 18001, ISO 14001, HSE, ISO 9001مي باشد.
در فرایند تولیـد تا عرضـه ایـن محـصولات ، همواره از مرحله طراحی تا بسته بندی، بهره وری، استحکام و ایمنی منظور نظر ما بوده است. 
كارشناسان و متخصصان اين واحد توليدي آماده اند تا امكان توليد هرگونه كالاي سفارشي را از جهت مسائل فني و اقتصادي مورد بررسي قرار داده و در صورت توان توليد، از اين طريق نيز خدمتگزار افزارمندان محترم كشور باشند.

در کنار واحد های فنی، واحدهایی نظیر واحد برنامه ریزی و تولید، تحقیق و توسعه و آرشیو فنی نیز در کاهش زمان پروژه و ارتقاء کیفیت تولیدی نقش آفرینی می کنند. مرکز تخصصی آزمون ابزار و آزمایشگاه متالوژی شرکت ایران پتک نیز در سال 1385 در کارخانه ایران پتک راه اندازی گردید و به منظور ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و ارائه  خدمات آزمایشگاهی به هم میهنان ارجمند با پیشرفته ترین دستگاهها تجهیز شد.

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران