رونیکس

  • آرمین ارزاقی
  • 21 بهمن 1398

ابزار رونیکس ساخت کجاست

 

رونیکس یک برند چند ملیتی است که ثبت برند آن در 48 کشور جهان صورت گرفته است. محصولات متنوع این برند در 11 کشور جهان شامل فرانسه، آلمان، کروه جنوبی، تایوان، چین، استرلیا، اسپانیا، ترکیه و... تولید می شوند. محصولات رونیکس با توجه به دسته بندی زیر هر کدام در کشورهای خاصی تولید می شوند. ابزارهای تولید شده در این کشورها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مورد ارزیابی و کنترل کیفیت قرار می گیرند. همچنین این تولیدات از پروتکل های استاندارد کشورهای مختلف پیروی می کنند تا بتوانند بعد از تولید به آنها صادرات شوند.

 

ابزارآلات برقی رونیکس:

ابزارآلات برقی رونیکس در کشورهای کره جنوبی، تایوان و چین تولید می شوند. ابزارآلات برقی شامل: دریل - پیچ گوشتی برقی و شارژی - فرز و فرز سنگ رومیزی - پروفیل بر - قیچی برقی - ابزار همه کاره برقی، ابزار شارژی و دستی - آچار ضربه ای - دستگاه جوش - دستگاه جوش لوله پلیمری - اره برقی - دستگاه سنباده زن - رنده کارگاهی - سشوار صنعتی - مکنده - دمنده - جاروبرقی صنعتی - پولیش - دستگاه چسب - هویه - لوازم جانبی ابزار برقی، شارژی و بادی - کمپرسور هوا - اره زنجیری - موتور برق - کارگاه سیار - منگنه کوب – کارواش تولید می شوند. بسیاری ار ابزارآلات برقی تولید شده توسط رونیکس از پرفروشترین ها هستند و از منظر کیفیت، رضایت مصرف کنندگان را بدست آورده اند.

 

ابزارآلات دستی رونیکس:

ابزارآلات دستی رونیکس در کشور های چین، استرالیا، اسپانیا، تایوان و ترکیه تولید می شوند. ابزارآلات دستی شامل:  آچار - پیچ گوشتی و فازمتر - انبر - انبر پرچ - چکش - کاتر - گیره و پیچ دستی - سنبه - سوهان و سنباده - مفتول بر، مهره شکن و پولی کش - لوازم روانکاری - ابزار نقاشی ساختمان - قلم ساختمانی - منگنه کوب - میخ کوب - شعله افکن - تلمبه - گونیا - ماله - رنده دستی - فرغون - تبر، بیل و کلنگ - اره - قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی - ابزار و یراق آلات چرم دوزی می شوند.

 

ابزارآلات بادی رونیکس:

ابزارآلات بادی رونیکس ساخت کشورهای کره جنوبی و تایوان هستند. ابزاآلات بادی شامل: پیستوله بادی - منگنه کوب بادی - کمپرسور باد - میخ کوب بادی - بکس بادی - پرچ بادی - جغجغه بادی - دریل و پیچ گوشتی بادی - اتصالات بادی می شوند.

 

ابزارآلات برش و سوراخ کاری رونیکس:

ابزارآلات برش و سورخکاری رونیکس از مرغوب ترین ها هستند و در کشورهای فرانسه و آلمان تولید می شوند. این ابزار ها طیف وسیعی از مته ها، تیغه های و صفحه های برش را شامل می شوند. آلیاژهای مناسب استفاده شده در این محصولات تضمین کننده عمر و کارایی بیشتر محصولات رونیکس هستند.

 

ابزارآلات دقیق رونیکس:

ابزارآلات دقیق رونیکس در ساخت کره جنوبی است. محصولات ابزار دقیق شامل: تراز - مولتی متر - گیج و کولیس - ابزارهای اندازه گیری دیجیتالی و لیزری - دوربین نقشه برداری - متر لیزری - تراز لیزری - میکرومتر - ساعت اندیکاتور - خط کش صنعتی می شوند.

 

خدمات پس از فروش رونیکس:

سیستم خدمات پس از فروش رونیکس با نام تجاری رونیکس پلاس در حال فعالیت می باشد که شامل بخش های واحد امور مشتریان، پذیرش، تعمیرگاه، انبار و گارانتی می شود.

 

گارانتی محصولات رونیکس:

محصولات رونیکس با توجه با کیفیت مناسب ساخت، دارای گارانتی می باشند که شامل 365 روز گارانتی تعویض و تعمیر محصولات برقی و بادی رونیکس و 465 روز گارانتی تعویض و تعمیر قطعات بادی بدون محدودیت در نوع قطعه و تعداد دفعات می شود.

سیستم تامین لوازم و قطعات یدیکی رونیکس:

تامین قطعات و لوازم یدکی یکی از مهم ترین مباحث در خرید انواع ابزارآلات می باشد. نبود و کمبود قطعات یدکی انواع برندهای محصولات موجود در ایران باعث بلااستفاده شدن ابزار پس از خرابی و یا افزایش هزینه تعمیرات و نگهداری شده است. برند رونیکس با برنامه ریزی مدون این امکان را به خریداران محصولات خود می هد که یدکی انواع محصولاتش را به راحتی پیدا و خریداری کنند.

 

محصولات رونیکس مناسب چه نوع استفاده هایی هستند؟

محصولات رونیکس با توجه به فاکتور توان کم و وزن نسبتا زیاد بیشتر مناسب استفاده های خانگی و نیمه صنعتی می باشند. البته گفتنی هست که برخی از محصولات حرفه ای این برند مناسب استفاده های صنعتی و تجاری نیز می باشند.

 

برای تهیه محصولات رونیکس با قیمت های رقابتی به لینک زیر مراجعه کنید.

ابزار رونیکس

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران