برند HANS

  • آرمین ارزاقی
  • 17 بهمن 1398

شرکت صنعتی هنز تول یک تولید کننده معروف جهانی در زمینه طیف کاملی از ابزار دستی برای مصارف حرفه ای و صنعتی است، که از زمان تاسیس از سال 1973 جایگاهی پیشرو در تایوان و شهرتی عالی در بازارهای جهانی کسب کرده است.

شرکت هنز تول در جایگاهی است که می تواند به مشتریان خود ابزار بادوام و محکمی را با قیمت های رقابتی عرضه نماید. این شرکت با بیش از 40 سال سابقه در تایوان، می تواند بیش از 9000 محصول را در طیف کاملی از اندازه ها و مشخصات ارائه دهد. محصولات شرکت شامل آچار بکس، آچار تخت و رینگ، انواع آچار، پیچ گوشتی، سر مته، آچار آلن، سیم چین، اره، کاتر، چکش، جعبه ابزار، ابزار مخصوص ماشین و... هستند. البته سری ها، جعبه ها و قفسه های مختلف و همچنین دسته های ابزار برای قفسه ها نیز به انتخاب مشتری موجود می باشد.

ابزار دستی را می توان در تعمیر و نگهداری فروشگاه های سخت افزار، ماشین ها، کامیون ها، جرثقیل ها، بیل مکانیکی ها، و همچنین در کارهای پتروشیمی، گاز، دفاعی، منابع آب، آنتن مرکزی، دستگاه های برقی، کابل ها، زیر ساخت ها و صنایع سنگین و معدن به کار برد.

هنز تول برای بازاریابی مارک تجاری و صادرات به آسیا ، اروپا ، شرق میانه ، روسیه ، اوکراین ، آمریکا ، آمریکای جنوبی ، آفریقا، اقیانوسیه و غیره موفق است. این بدان معنی است که می توانید به ضمانت کیفیت Hans For class world اعتماد کنید.

سازمان هنز تول یک تجارت طولانی مدت است که توسط هانس بر سه اساس استوار است: عملکرد حرفه ای ، پشتیبانی کامل از نیاز شما و نوآوری پرخاشگرانه.  

 

 

 

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران