برند MAKITA

  • آرمین ارزاقی
  • 19 بهمن 1398

1958 اولین ابزار قدرت

در سال 1958 اولین ابزار قدرت ماكیتا ، یك برنامه ریز برقی قابل حمل را منتشر کرد. بعداً در همان سال ، Makita با معرفی برش شیار قابل حمل ، جایگاه خود را به عنوان تولید کننده تخصصی ابزارهای برقی بیشتر کرد. یک اره مدور برقی و یک دریل برقی به زودی در سال 1962 دنبال شد.

 

رهبر صنعت 2015

برنامه ریز برقی اصلی Makita Portable Electric که در سال 1958 منتشر شد ، سلف برنامه ریز 3/4/4 امروز است که می توانید در سایت های شغلی در سراسر ایالات متحده و سراسر جهان پیدا کنید. تقابل های مهندسی و طراحی بین این دو برنامه ریز به وضوح نشان دهنده نوآوری در حال انجام Makita است ، که راه حل های جدید و کارآمدتری برای رفع نیازهای روزافزون سایت شغلی به ارمغان می آورد.

 

1978 اولین ابزار قدرت بی سیم

Makita پس از 10 سال طراحی و آزمایش برای اطمینان از کیفیت ، اولین دریل بی سیم 7.2V خود را در سال 1978 معرفی کرد. سرمایه گذاری های مهم در تحقیق و توسعه منجر به افزایش قدرت و زمان اجرا ، کوتاه شدن زمان شارژ و عمر بیشتر ابزار شد. همین ویژگی ها به ویژگی های بی سیم Makita تبدیل می شوند. در سال 1987 تنظیم ماکیتا از سیم بی سیم 7.2 ولت متشکل از 15 ابزار مختلف بود که همه از همان باتری و شارژر استفاده می کردند. یک خط از 10 ابزار تشکیل شده است. 9.6 V

2015 LXT به 100 ابزار می رسد.

 

2004 ابزار برس

ماكیتا برای اولین بار ابزارهای اتصال دهنده موتور بدون برس را در سال 2004 برای صنایع دفاعی و هوافضا توسعه داد. مهندسی شده برای مدت زمان طولانی اجرا ، افزایش قدرت و سرعت و عمر بیشتر ابزار ، موتور بدون برس Makita برای برنامه های مونتاژ دقیق ایده آل بود.  Makita نخستین فن آوری کارآمد را در سال 2009 با اولین درایور تأثیر موتور بدون برس 18 ولت در صنعت پیمانکاران گسترش داد.

Makita در سال 2005 دسته 18V Lithium-Ion را ایجاد کرد ، و امروز بزرگترین ابزار بی سیم جهان را ارائه می دهد که از یک باتری به سبک اسلایدی 18 ولت بهره می برد. سال 2015 نشانه صدور 100مین ابزار Makita 18V است - و آنها از سریعترین شارژ باتری های 18 ولت لیتیوم یون استفاده می کنند. گسترش خط 18V Makita به کاربران ابزار قدرت بیشتری می دهد ، زمان طولانی تر و ارگونومی برتر را با فرصت های بیشتری نسبت به گذشته برای جدا کردن بند ناف دارد.

 

تولید اولیه و مونتاژ

حتی به عنوان یک شرکت جدید ، Makita سریعاً توانایی تولید انبوه و مونتاژ را داشت که می تواند پاسخگوی نیازها و نیازهای مصرف کنندگان برای محصولات با کیفیت بالا باشد. در دهه 1970 Makita یک پایگاه تولید قوی ایجاد کرده بود که امکان بهره وری بیشتر و کنترل کیفیت را بهبود می بخشد. در سال 1985 شرکت ماكیتا آمریكا ساخت و مونتاژ ابزار را در Buford ، جورجیا آغاز كرد..

 

شرکت ماکیتا آمریکا

دفتر مرکزی Makita USA ، Inc در La Mirada ، کالیفرنیا واقع شده است و دارای یک شبکه توزیع گسترده واقع در سراسر ایالات متحده است. شرکت Makita of America در Buford ، جورجیا واقع شده است و بخشی از یک شبکه جهانی Makita با ده تولید و کارخانه های مونتاژ که منبع تولید ماکیتا است که در سایت های شغلی در سراسر جهان استفاده می شود. تیم توسعه محصول برای ایجاد محصولاتی که فراتر از خواسته های پیمانکار آمریکایی است ، با مهندسین در سایت های کاری همکاری نزدیکی دارند. شرکت ماکیتا ایالات متحده ، شرکت تجهیزات انبار و توزیع را در La Mirada و Buford ، و همچنین کوهستان فعالیت می کند.  Prospect، Illinois and Wilmer، Texas. Buford و Wilmer همچنین مکانهای دانشگاه ماکیتا هستند ، یک تجربه آموزشی دستی است که در آن پیمانکاران و فروشندگان می توانند جدیدترین فناوری ها ، محصولات و برنامه های کاربردی را بیاموزند.

 

درباره ابزارهای قدرت Makita

ابزارهای قدرت Makita یک انتخاب عالی برای صنعتگر اعم از DIYers گرفته تا پیمانکارانی است که برای دستیابی به کار به ابزارهای قدرت حرفه ای ، با دوام و قابل اعتماد احتیاج دارند. Makita طیف گسترده ای از ابزارهای قدرت از جمله ابزارهای بی سیم ، تجهیزات برق در فضای باز ، ابزار دستی ، ابزارهای نیمکت ، ابزارهای بتونی ، ابزارهای هوایی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

 

با استفاده از دوام و راحتی کاربر ، بسیاری از ابزارهای قدرت Makita از ساخت و سازهای تمام فلزی و دسته های ارگونومیکی بهره می برند. بسیاری از آنها همچنین شامل چراغ های داخلی برای راحتی در مناطق کم نور و جعبه ابزار یا گیره های کمربند برای حمل و نقل آسان هستند.

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران