برند MILWAUKEE

  • آرمین ارزاقی
  • 19 بهمن 1398

میلواکی طیف گسترده ای از ابزارهای سنگین را تولید می کند که نزدیک به 100 سال است که مورد اعتماد سازندگان ، لوله کش ها ، برق کار ها و سرگرمی ها قرار گرفته است. از میان ابزارهای بی سیم آنها تا ذخیره سازی ابزار ، می توان به راحتی درک کرد که چرا بسیاری از افراد میلواکی را انتخاب می کنند: آنها سنگین هستند ، دوام دارند و با فناوری نوآورانه طراحی می شوند.

انواع ابزارهای میلواکی

Milwaukee دارای یک خط گسترده از ابزارهای بادوام و همه کاره از جمله ابزارهای بی سیم (که شامل ابزارهای بدنام M18 و ابزارهای M12 خطوط ابزار بی سیم) ، ابزارهای سیم دار ، ابزار دستی ، ابزارهای هوایی ، ابزارهای فضای باز ، ذخیره سازی ابزارها و راه حلهای سازمانی (از جمله محبوب ترین و سیستم PACKOUT بسیار تقاضا) ، چراغ های بی سیم ، لوازم جانبی ابزار ، کاپشن های گرم ، و غیره است. ابزار Milwaukee توسط یک برنامه گارانتی چشمگیر پشتیبانی می شود.

ابزار Milwaukee بیشتر برای محصولات نمادین مانند Sawzall ، و از نظر ماندگاری افسانه ای شناخته شده بود ، اما ما اعتراف کردیم که تمرکز را از دست داده ایم. ما در بسیاری از زمینه های مختلف دست و پنجه نرم می کردیم و سعی می کردیم برای همه مارک باشیم.

 

بنابراین ، در سال 2005 ، هنگامی که شرکت صنایع Techtronic (TTi) Milwaukee  را به دست آورد ، تصمیم گرفتیم به ریشه های خود برگردیم و بهتر بر روی حل مشکلات برای کسانی که در معاملات مکانیکی ، الکتریکی و لوله کشیMEP) ) تمرکز می کنند ، متمرکز شویم.

برای معرفی نوآوری مخرب به صنعت ، ابتدا لازم بود تا خود را دوباره معرفی کنیم. ما باید ارزیابی کنیم که چگونه به فناوریهای نوظهور ، تولید ، مهندسی و فرآیند توسعه محصول جدید خود نگاه می کنیم ... چگونه می توانیم راه حل های خلاقانه ای ارائه دهیم که باعث می شود کاربران ما بیشتر تولید شوند و چگونه می توانیم به سرعت این کار را انجام دهیم.

استیو ریچمن

رئیس گروه ابزار میلواکی

با تمرکز جدید روی تجارت های حرفه ای ، ما تصمیم گرفتیم "نوآوری مختل کننده" را ارائه دهیم. تیم ما به جای اینکه فرضیاتی راجع به آنچه کاربر به آن نیاز دارد فرض می کنیم ، ارائه می دهیم تا با بیرون رفتن از سایت شغلی ، در کنار معاملات حرفه ای ، این نوآوری مختل کننده را ارائه دهد. چالش هایی را که از زمان بیدار شدن در صبح با آنها روبرو می شوید تا زمانی که شبها به رختخواب می روند درک کنید.

این طرز فکر و تمرکز بی امان روی معاملات ، "انقلاب" داخلی ما را آغاز کرد - دوره ای که تا امروز ادامه دارد و ما را قادر ساخته است تا از آنچه از ما بعنوان "تولیدکننده ابزار برقی" انتظار می رود ، فاصله بگیریم تا به عنوان حل کننده های پیش رونده مشکل در سراسر کشور بدل شویم. چند ابزار و دسته لوازم جانبی

 

سیستم CORDLESS M18

سیستم بی سیم M18 was به عنوان ترکیب نهایی قدرت درجه حرفه ای ، عملکرد عالی و ارگونومی برتر تولید شده است. با داشتن فن آوری های ثبت شده ، موتورهای نوآورانه ، الکترونیک پیشرفته و بهترین فناوری باتری در صنعت ، خانواده M18  از زمان آغاز به کار ، سریعترین سیستم بی سیم 18 ولت در بازار بوده است.

 

سیستم CORDLESS M12

سیستم بی سیم M12  برای ارائه دوام و قدرت پیشرو در صنعت در اندازه ای طراحی شده است که از رقابت در تنگ ترین مکان ها فراتر می رود. ما با استفاده از سیستم M12 manual با تبدیل ابزارهای ناکارآمد دستی - مانند برشهای لوله کشی و مسی - به کارگاه های پیشرفته ای که از فن آوری جدید باتری ما استفاده می کنند ، فضای جدیدی را در بازار ابزار قدرت حرفه ای ایجاد کرده ایم.

سوخت M18

اولین چرخ های بی سیم دنیا که قدرت خرد کردن دارند

اولین اره بی سیم 7-1 / 4 اینچی جهان که می تواند از سیم کشی بهتر باشد

اولین Sawzall  بی سیم در جهان است که می تواند با راه حل مفتول افسانه ای رقابت کند

اولین توری های سوراخ بی سیم جهان که قدرت استفاده از دستگاه های خشن بدون عایق از ژنراتور را به کار می برد

اولین اره برش عمیق بی سیم با ظرفیت کامل جهان

 

تجهیزات جانبی

میلواکی با ایجاد طرح های منحصر به فرد و در سطح اول صنعت ، بخش لوازم جانبی ابزار خود را به شدت تقویت کرده ایم. از طریق روشهای جدید مهندسی مختل کننده مانند مواد اختصاصی ، عملیات حرارتی مترقی و هندسه پیشرفته ، این لوازم جانبی را بهینه کرده است تا بهترین تجربه کاربری را از ابتدا تا انتها ارائه دهد. لوازم جانبی مانند بیت راننده SHOCKWAVE  Impact Duty ، اره های سوراخ چند منظوره Hole Dozer D ، خط محکم پره های SAWZALL یا پیشرفت های موجود در تکنولوژی کاربید ، دقت و دوام بالایی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

ابزار دست

میلواکی در سال 2010 یک واحد تجاری کاملاً جدید برای راه حل های Hand Tool راه اندازی کرد. توجه میلواکی به نوآوری و بهره وری کاربر، آنها را از دیگران در این فضا متمایز می کند ، زیرا  به طور مداوم ابزارهایی را طراحی می کنند که ده ها سال در آن بوده اند ، و با ارائه ویژگی های جدید به جهان ، استاندارد جدیدی را برای تجارت حرفه ای ارائه می دهند. این در پیشرفت های پیشگامانه و حتی ساده ترین ابزارها را مثال می زند.

همرسانی :

دیدگاه خود را بیان کنید


دیدگاه کاربران